11 March 2009

23r Day HL - after 2x Sauna

Ceritera aku & Diva-Relax Steam Sauna

Berat hari nih 74kg.....setelah 2x aku menggunakan steam sauna nih aku telah berjaya membuang 3kg lemak2 xguna dari tubuhku........mmg bebaloi aku beli benda alah nih...husben aku pun tumpang besauna skali...

pandangan ikhlas aku ler...bersauna nih lagi effective dr aku excersise treadmill hari2..banyak giler penuh kuar...aku cume abihkan masa 20minit bersauna satu hari...seminggu 3x...badan mmg rasa ringan...

kesimpulan cite aku hari nih...aku suke steam sauna nih...sbb aku bleh luangkan lebih byk masa melayan anak aku...klu tak aku pagi2 dah kena excercise pastuh kelam kabut besiap g opis..ptg balik keja kena excercise lagi pastuh masak diner utk husben aku plak..letih..oooooo...anak aku plak sian xde sape nak main ngan dia...now aku dah bleh main ngan dia hari2...

fakta yg aku tau ler bersauna ni lebih banyak bakar kalori dari buat aktiviti lain...tu yg teruja nak teruskan sauna nih...

pada kengkawan yg ade kat luar sana...yg ingin mempercepatkan program pengurusan berat bdn nih boleh la cuba bersauna cam aku.............

No comments:

Post a Comment